Finale vpisovanja vadbenih programov za sezono 2017 - BREZPLAČNO!
Ponudniki vadbenih programov (društva, klubi, zasebniki...): vpišite podatke za sezono 2016/17...
avtor
Žiga Černe
 

Spoštovani ponudnik vadbenih programov!

Večina prebivalcev Slovenije se z redno telesno dejavnostjo srečuje le na poti v šolo, službo ali morda trgovino (če hodijo, kolesarijo…). Ena od spodbud premalo aktivnim je tudi zbirka vadbene ponudbe, ki jo zbiramo mi, poleg nas pa objavljajo tudi naši partnerski mediji.

Z novo vadbeno sezono se bodo septembra in oktobra začeli vpisi v različne programe za male in velike športnike ter rekreativce. Da bodo informacije o vaši ponudbi lažje prišle do končnih uporabnikov, lahko izkoristite možnost brezplačnega vpisa na splet in objavo v razpoložljivih medijih, tudi na www.rekreacija.si, www.infosport.si, www.rtvslo.si/rekreacija...

Kaj morate narediti: podatke vpišite v za to pripravljeno spletno aplikacijo, če pa še nimate urejenega dostopa, si ga brezplačno uredite preko obrazca NOV UPORABNIK. Preverite že morebitne vpisane podatke, jih popravite, dopolnite ali objavite nove!

Vpišite podatke o vadbah za vse starostne skupine in sposobnosti, preventivne in kurativne, tudi za osebe s posebnimi potrebami in za vse cenovne razrede...

Za objavo so potrebno vsaj naslednji podatki: naziv organizatorja, športna panoga, naziv vadbe, vadbena sezona, kraj vadbe, objekt izvajanja programa in naslov objekta, lokalna skupnost, kjer se vadba izvaja (četrtna), ciljna skupina (lahko jih je več) ter kontakti za informacije o vadbi (spletna stran vadbe, e-pošta vadbe, telefon, FB vadbe). Urniki niso pomembni!

Rok za vpis je 15. junij 2016.

 

Informacije in pojasnila: info@rekreacija.si

 

V vednost in ravnanje:

  • naslov aplikacije za vnos podatkov: http://www.rekreacija.si/cms.php
  • za določene športne panoge oziroma klube že vnaprej vemo, da bodo del vadbe izvajali na znanih lokacijah, za znane ciljne skupine (primeri: neselekcionirani nogometaši FC Koper bodo vadili (tudi) na koprski Bonifiki, atleti AD Kladivar bodo vadili na stadionu ali v dvorani Kladivarja v Celju, Center FitCity bo svoje programe izvajal na Tržaški cesti 132 v Ljubljani, golf v Lipici se tudi ne bo selil…, športni plezalci se ne bodo mogli izogniti postavljenim umetnim stenam, rekreativni tekači ali kolesarji imajo že tradicionalne izhodiščne točke, plavalci in vaterpolisti bodo zagotovo uporabili najbližje bazene, tudi smučarske skakalce bodo čakale znane skakalnice…),
  • za tiste programe, ki uporabljajo recimo šolske telovadnice, počakajte na sklepe občin, ki dodeljujejo športne površine in podatke vnesite takrat,
  • ne vpisujte podatkov za selekcijske (zaprte) skupine,
  • če v aplikaciji ne najdete podatkov o določenem športnem objektu ali površini (baza je v lasti športnega ministrstva in je takšna, kot je), ime in naslov objekta v celoti vpišite v rubriko ULICA,
  • ko vpisujete podatke, se postavite v vlogo iskalca podatkov o vadbi (starši, mladi, odrasli, starejši…), ki niso nujno poznavalci vaše panoge in poskrbite za njim primerno in prijazno vsebino opisa vadbe in enostavne dostope – torej vpišite čim bolj natančno lokacijo izvajanja vadbe, dodajte neposredne spletne povezave (linke) na določen program, ne pa splošne, saj iskalce v tem primeru čaka dodatno brskanje po vaših straneh, vpišite tudi telefon in e-pošto za informacije, da olajšate pot do dodatnih informacij,
  • računajte, da boste z vpisom nagovarjali nove člane, tako popolne začetnike, kot tudi tiste, ki si jih boste, tudi zaradi učinkovitega marketinga (sem sodijo tudi take objave), priborili od drugih ponudnikov,
  • če se sprašujete, zakaj so taki vpisi potrebni: vsako društvo ima svoj način oglaševanja, večina to počne preko spletne strani, e-pošta, facebooka…, a pomislite, koliko časa bi iskalec podatkov o vadbah potreboval, če bi brskal po vseh teh neštetih naslovih; pri nas podatke najdejo na enem mestu, podatki pa so objavljeni tudi na spletnem portalu rtvslo.si in mobilnem portalu infosport.si,
  • še to: ne pozabite, da je po statističnih podatkih pri nas le okoli 33 % prebivalcev redno športno dejavnih, 66 % pa je le občasno dejavnih in celo nedejavnih in so tudi vaša ciljna skupina. Nagovorite jih učinkovito!

koledar dogodkov
...vse prireditve na enem mestu